Chcesz zrelacjonować wydarzenie, w którym ma uczestniczyć Twoje przedsiębiorstwo? A może samodzielnie organizujesz event i chcesz przygotować z niego relację? Zobacz, w jaki sposób to zrobić!
Dlaczego warto relacjonować wydarzenia?
Relacjonowanie wydarzeń biznesowych jest obecnie bardzo dobrym wyborem z kilku powodów.
Pozwala przede wszystkim na zaprezentowanie eventu wielu osobom, które nie mogą brać w nim udziału, ale również spełnia bardzo ważną rolę w promocji biznesu oraz wpływa pozytywnie na jego postrzeganie.
Wobec tego wiele firm decyduje się obecnie na prowadzenie relacji z wydarzeń, dzięki którym może dotrzeć nie tylko do swoich klientów i fanów, ale również szerszego grona osób, by zwiększyć swoją rozpoznawalność i zadbać o profesjonalny wizerunek.
Relacja z eventu – jak można ją wykonać?
Obecnie relacje z eventów można prowadzić we własnym zakresie, jednak nie zawsze jest to najlepsze rozwiązanie. Chociaż do prowadzenia relacji wystarczy tylko smartfon z internetem, to jednak często to za mało, aby relacja była profesjonalna i przydatna dla widzów.
Alternatywnym rozwiązaniem jest skorzystanie z relacji z eventu zorganizowanej przez firmę, która ma w tym zakresie duże doświadczenie. Najczęściej takie usługi prowadzą agencje reklamowe oraz eventowej, a także firmy zajmujące się realizacją filmów reklamowych.
Gdy planowane są relacje z wydarzeń Kraków STORYMAKERS.PL jest miejscem działalności wielu firm prowadzących usługi w tym zakresie. Mogą one zaoferować swoim klientom kompleksową obsługę w realizacji relacji z różnych typów eventów z naciskiem na maksymalną jakość.
Jak odbywają się profesjonalne relacje z wydarzeń?
Firmy zajmujące się organizacją profesjonalnych relacji z wydarzeń mogą zaoferować klientom przekrojowy zakres usług, które pozwalają na przygotowanie jedynego w swoim rodzaju live’a oraz relacji, która będzie mogła być umieszczona na stronach internetowych.
Wśród usług oferowanych przez firmy wykonujące relacje z eventów znajdują się przede wszystkim:
- obsługa techniczna wydarzenia – dostarczenie niezbędnego wyposażenia jak kamery, zapewnienie dostępu do internetu
- nagrywanie eventu – prowadzone przez doświadczonych kamerzystów
- przygotowanie materiałów graficznych – mogą być to plansze, przerywniki, które urozmaicają relację
- filmowanie z użyciem drona – dzięki temu można uzyskać efektowną panoramę całego wydarzenia
- zmontowanie materiału po wydarzeniu – dzięki temu może być on zastosowany na stronie internetowej firmy, w mediach społecznościowych, by służyć w jej promocji
Wobec tego firmy zajmujące się organizacją relacji z wydarzeń mogą zaprezentować swoim klientom kompleksową gamę usług, dzięki którym wydarzenie może być relacjonowane na żywo na cały świat, a zebrane podczas niego materiały mogą być następnie wykorzystane do wykonania ciekawego materiału, na przykład filmu wizerunkowego czy promocyjnego.
Więcej informacji dotyczących usług firm zajmujących się relacjami z eventów można znaleźć już teraz w internecie, również z przykładowymi materiałami, które zostały przez nie przygotowane.